~~Kempen Istimewa~~

Thursday, January 8, 2009

Also fall in luve....



**ahahah sedar xsedar rupe2nyer banyak gak la korang da post ek...hehe
**waa header bru yg cun mcm aku...cya lah heheh...


Seperti kamu kamu juga...aku juga ingin bercerita....hehe
aku juga telah jatuh chenta pada suatu yang cumil pernah kurasakan...
huhuhu suda dijangkiti virus LOCO ROCO....



hehe just game psp jer sebenarnyer..yg telah di expose kan oleh ..::kuroneko::.. kepada aku..(coz die punye psp tuh heheh...)
First2 maen cam bise jer tp memang agak chumil sangat..
walaupun xda lah berape teror sgt maennye..tp bez just for fun...
lagu2 nyer pon cute n kekadang rasa kelakar pon ade heheh...
n ske tgok grafiknyer mmg chantik n colourfull gler...menarik bile tgk..(ahaha aku klo grafik katun2 nie mmg ske sgt hehe..)..
Orang yang desingnye mmg lah sgt kreatif...game nie da mmg popular kat jepun n negara2 lain...
(tp asl ..::kuroneko::.. bru dapat game nie ek heheh..).

Setelah abeh sgt minat dgn game nie ak pon try la search yahoo find suma gambo2 chumil mereka nie...Em kalau nak try maen leh la pegi ke official web die www.locoroco.com/ bleh main online tuk minigame nyer...heheh
skarang da ader LOCO ROCO2..sampai soundtrack die suma aku berminat nak amik heheh...
coz lagunye cam plik2 sket n lawak pon ader bile dengar sambil maen heheh....hahah pastue jumper banyak stuff die yg cumil sgt2...tgk la kat bwh nie heheh..



button


bellon


toy t-shirt







uhuhuh...sebenarnye byk lg picture tp xdapat nak upload la xtau nape..cm bengang jer sket...
ader pic loco roco kat wall yg chantek sgt. ade merata di jalan somewhere kat jepun cam iklan la..
kat bus pon ader...huhu tp dapat nk upload langsung....klo nak tg tengok klik sni http://www.flickr.com/photos/greggman/192625781/
macam2 ader alat2 tulis suma complite...coommeeelll sgt2...phayung chenta loco roco pon ade...suma muka2 family LOCO ROCO

**ahaaa kalau kawan2 ader jumper stuff2 yg berupa LOCO ROCO ini belilah kan untuk aku yer, pastinye ak akn sayang kamu manyak2 ..heehheheh...cam bezz jer klo dapat collect suma kn kn..hehehe...





~~yang syeok kopasusumati pon dah jadi LOCO ROCO~~



[^_^] ..KipaSusaMati..d0-0b

No comments: