~~Kempen Istimewa~~

Tuesday, November 17, 2009

kisah sekeping gambar


berdasarkan gambarajah di atas, sila buat karangan dengan sekurang-kurangnya 200 patah perkataan. karangan haruslah ditulis dalam bahasa melayu sepenuhnya.

gambar di atas merupakan gambar empat orang rakan. mereka nampak ceria dan gembira. mungkin mereka sedang berseronok. itu apa yang mereka tonjolkan di wajah mereka. saya tidak tahu apa sebenarnya yang mereka rasa dalam hati mereka kerana saya tiada kemahiran dalam membaca fikiran dan hati orang. saya cuma penulis karangan yang tidak bertauliah. baiklah mungkin terdapat kemungkinan saya seorang penulis karangan yang gagal. ......

karangan terpesong.
gagal.


kalau ada siapa-siapa tercabar mahu siapkan karangan ini
silakan

6 comments:

BloggerJalanan said...

pada suatu hari tina berjalan-jalan. lalu jumpa zati. zati dan tina berkenalan. mereka ke kfc. di kfc, mereka terserempak ain. ain berkawan dengan mereka. makanlah tiga sekawan itu. smabil makan, mereka berkenalan akrab. selepas makan, mereka keluar kfc. pergilah mereka mandi sungai. mereka bersepakat mahu bersuka ria. riang rialah mereka.di singai siput, mereka jumpa seseorang. wanita tersebut suka main siput. lalu bertegur sapalah mereka. zhafirah namanya. kerana cukup 4. mereka buatlah satu kumpulan atau geng baru. geng ini dinamakah geng funky girls. funky girls ini bersuka ria selamanya. kepada jejaka-jejaka bertuah, kahwinlah dengan mereka ini. cukup 4 untuk poligami terus. semoga bahagia dunia akhirat. ameen.

BloggerJalanan said...

lwt la blog aku kalo rajin...
xmo xpe...hehehe
(^o^)v

happy4frenzs said...

hehehe.
cerita anda comel la boss
siap ada mkn kfc, mandi sungai, main siput.
hahaha.
:)

nnt ktorg follow boss okeh ;)

.kuroneko.

happy4frenzs said...

comel nye boss! :)) haha

aRief said...

ong sepon a time. dis 4 girls go out to kuantan. they went to megamall at tingkat atas skali then snap a picture. after dat, they balik uma sewa masing2. the End. +)

KizZ said...

salam kenal..

Kalau sudi lawatlah blog kami at
www.kizgarden.blogspot.com

Follow kiz jugak taw..
TERIMA KASIH