~~Kempen Istimewa~~

Friday, May 21, 2010

Kecomelan...


Sgt comel kn gmbr ni? comel lagi org yg melukisnye..

Kwn2..
sy rase amat letih pd bulan ni..pelbagai dugaan n cabaran dtg xhenti2..
bile keadaan ini dtg, perasaanku mnjadi sgt bingung..
jiwaku terasa seperti dikaco..
otakku bercelaru..
huh..
sistem masih xsiap lgi..
keadaan di opis yg xberapa menyeronokkan..
tpi semalam n kelmarin seronok cket sbb dpt 2 baju free..
malah keadaan kesihatan juge xbegitu memberangsangkan..
Ya Allah..tabahkan la hati hambamu ini..
Dapatkan la aku menghadapi sume ini dgn baik..

Kwn2..
Walau ape2 pn yg trjadi, susah atau senang kita jgn mudah leka..
kesusahan adalah satu cabaran..
kesenangan adalah satu kegembiraan..

**19 @ 26 Jun ye mkck2 sume~~
haha tjuk hanye brkaitan pd gmbr sahaje..





3 comments:

happy4frenzs said...

korang sume sabar ye dengan dugaan dan cabaran yang kene kite hadapi sehari2.
time kat u, cbrn yg kita hadapi lain dgn cbrn yg kita hadapi skrg. lagi2 bila bjauhan dgn kwn2, ade teknologi pun mmg agak mbantu utk m'eratkan, tapi tetap tak sama.
so, satu je tabahkan diri, bykkan berdoa. InsyaAllah semua ok.
BTW, 19hb still school hols, maybe ramai org.
Confirmkan 26hb boleh ke tak eh?sbb 25 tu mst nk btolak da kan?time tu kat umah akak aku so nk tanye dlu.
ok babes haha jgn tension2 :)

muahmuah~ ☂♥

tmukmkd said...

mula2 aku cuak.. haik! bila masa aku lukis ni sebab lebih kurang lukisan aku dan aku suka lukis kat buku nota kuliah XD

so tengok gambar2 yang lain tu tau la bukan aku punya.

eh ni entri untuk korang 4 bukan aku :p

happy4frenzs said...

baikla cik ☂♥..
skrg cbe tabah n mnjdi yg trbaik..

mr sapik..
taw xpe..ni entri utk kami..
tpi xpe krn anda mmberi sokongan..
nnt boring2 lukis lagmbr kami n publishkn ye :D