~~Kempen Istimewa~~

Thursday, September 17, 2009

slmt hr ry




kalau ada kata2 tajam aku sesat menusuk hati kau,
kalau ada senyum kau tak aku balas dan kau sentap,
kalau ada kelakuan aku yang cacat dimata kau,
kalau ada aku makan sedap depan kau tapi aku tak kongsi,
kalau ada aku termarah, terumpat dan ter'sound' kau,
kalau ada apa-apa kau tak puas hati,



tangan dihulur
ampun dipinta
lupakan segala
mula semula



selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir & batin



seikhlas hati,
kuroneko

**aku nak balik la wehhhh T___T

3 comments:

happy4frenzs said...

maafkan aku juga.aku tau aku pernah buat silap.aku tau aku penah tlanjur kata.aku tau kita pernah sama2 tersinggung.terasa dengan kata2 dan perbuatan itu bagaikan makanan persahabatan.aku harap walaupun kita semua berjauhan di hari raya,hati kita tetap dekat.

selamat hari raya maaf zahir batin.

~payungchenta~

happy4frenzs said...

me 2..mntk ampun n maap sgt2..
halalkn mkn minum sy..
halalkn juge kalo ade hutang2 yg trlupe dbyar..
doakan kejayaan sy..
raye jmpe dtg umah i..

SELAMAT HARI RAYA,,

TokIDoki,,

Kamen Rider said...

pogi la balik cepat. hahaha.
maaf2 jugak . selamat hari raya.