~~Kempen Istimewa~~

Tuesday, January 26, 2010

istimewa 240110

.kipasusahmati.
tarikh ini adalah tarikh istimewa dia.
menjadi duapuluhduapadaduapuluhempat.
(haha.nak jugakk.. letak neh~ :p)

Anyway, let the pictures do the talk;p
heh.


the kek taman bunga ;p


the wanita harijadi:D (wanita tu..ta bole blah:p haha)

the kami :)


with kak ida, the dania:p


the three stooges.muahaha.(dah takde idea lain da:p)


the galoh panjong.hee (ini besh! XD )


ada pemerhati aka penyokong aka ....
(sila isik tempat kosong dengan jawapan yang seswai:p)


the lompatan jadi.kut:p


the lompatan tak berapa na jadi:p haha.

the kekamian ramaian:p


ps: happy birthday dear!umur da 22.jangan nakal2!haha. please.please.please.kamu jangan nakal..ku per~♪ ♪ ..apekah:p haha.

payungchenta♥

6 comments:

TunSriLanang said...

1. bersedih dengan kek tu sebab aku memang tak mana kek sangat
2. galoh panjang with imaginary line tu memang hebat. perlu gubal law lepas ni
3. ehem kutuk neh. bila tangkap neh aku pun tak perasan.
4. sayang gambar last tu kabur bila dibesarkan :)

happy4frenzs said...

1.tak mana nya apa?:p (tu la kitorg bli kcik je.tau sume ta mkn sgt kek yg bukan secret recipe;p haha)

2. haha.betol3~
3. ade 3 gambar.3 3 kabur.ni pon amek yang paling jelas antara yang kabur2:p heh

payungchenta

free FONT said...

Assalamu alaikum

TunSriLanang said...

@happyfrend
1. silap. tak makan mana
2. -
3. sapa punya tangan la tu :p

siPengarut said...

1. kek..diabihkan oleh warga.m121..aku tgk dlm peti ais tgl kotak kek jer...
2. bebelon yg aku xtahu tujuan n motif....
3. 3stooges?? errr..apekah ini semua?
4. galah panjang idea arep...sejak mlm seblm kejadian itu...aku berdebat gn dia pasal xtvt galah panjang...bersama 4ahli penal m121..
5. aku kne pakse lompat...buang tabiat tul..
6. bile nak maen galah panjang nie?

happy4frenzs said...

haha...terima kasih lah semua..
sgat bez aritue...
xkan leh lupa smpai bebila..

+kipasusamati+