~~Kempen Istimewa~~

Saturday, January 23, 2010

Komunikasi Non Verbal.

Bertempat di Canseleri dan Pentadbiran UMT, kami telah mengadakan satu sesi perbincangan dalam kumpulan untuk kelas elektif Komunikasi Kemanusiaan..argh benti sat. Terase keskemaan untuk sesi permulaan 'karangan' ini.dahla tajuk pon skema-_-
okeh.okeh.
Kitorang wat discussion arituh..untuk presentation kitorang. (kenape guna kitorang instead of kami? hehe.adelaaaa.....)
orait.
yang menariknya sesi ni ada shooting untuk sebuah...eh.bukan.bukan..haha.sesi lakonan dari kitorang yang belum ditauliahkan menjadi pelakon.


Sebab ape kena berlakon?sebab tajuk yang kitorang present ialah pasal Komunikasi Non Verbal (bukan lisan) Nak tau lebih lanjut. tanye Mr Google (tapayah cari, aku tau korang malas:p muahhaha)
takde skrip pon.
nonverbal la katekan....


Nak kene perkenalkan sorang2 ke yang ada kat dalam gambar?tapayah la ek..kitorang berlakon sikit je,belum famous pon.haha..tengah rajin nak berblog..tu la post entri pasal ni..heh. Anyways,......da tak tau nak cakap ape.tibe2 blur;p enjoy the pictures:D







eh.jap.
presentation kitorang mendapat pujian.
presentation paling kreatif.
bangga seyh:) haha.
cuma satu je komen. tak smooth.
mana nak smooth, hyperlink yang kitorang buat kat slide untuk ke setiap video tak jadi. komputer kelas punye pasal.haih-_-'' penat je.




















































ps: sebab ape tak guna kitorang?sebab tak cukup kuota untuk guna "kami". sorang sudah amek elektif ini sem sebelumnya..guess cepat!:p (haha.saje je wat rule camni:p manede ponn.....:) ) takpe2,ari special budak ni nak dekat da.nanti semua picture dia conquer.haha.
andd..video tak letak.berat nak upload.
BTW,kita sedang berinteraksi secara non verbal:) haha

payung♥

2 comments:

theArtDirector said...

huh wa kene buat movie. 30 minit =="

macam enroll kelas movie seh

happy4frenzs said...

owh.bagus.
ade nak guna pelakon tambahan x?
ke nak soh jadi heroin muvi trus?:p haha