~~Kempen Istimewa~~

Monday, April 12, 2010

1st day LI -Kipasusamati

Haalllloooo...kamu kamu kamu...
camne harini first day LI...
aku kat JMG(Jabatan Mineral & Geosains Perak) sni ok kot ..
First sampai je masuk bilik penyelia...Trus di beri tugasan sistem Eventory PC kat seluruh jabatan ni..kena guna PHP + Exal Database + output dalam script... fuh..siap table pon da dilakar..so macam biol2 gak la aku pikiornye...entah leh wat entoh idok..eh terckap perok plak..hheeheh..
Kawan2 ramai sni ade 4 org dak practikl lain dr Politeknik n Kolej Komuniti...but in Diploma n Sijil la...So aku je diarahkan wat sistem ni, yg lain cam biase je..Just collect data dari semua jabatan, n aku join gak la..At least ada gak la keje yg kena wat. Memang la siap leh berFB n Blog ag hehe...sempoi.Uhu..Takotnye xleh nak wat sistem ni...huhu
korang yang lain camne ek?? hope ok lah...story la sket ye... Uda windu sama suma..huhuh Mizz u all...Muaaah..Daaa..

+Kipasusmati+

4 comments:

sliper_jepun said...

wahahaha...
gilos r...
masuk2 da dapat sistem...

TMUkmkd said...

hah aku punya dah masuk dalam blog pikir mau buat live blog tapi malangnya tak de net sana T_T

esok kene bawak bb

happy4frenzs said...

selamat membuat sistem la korang2 ye..

happy4frenzs said...

hahah...tu la pasal pg2 lak 2 biol lg otak...uhu..
kipasusamati