~~Kempen Istimewa~~

Saturday, April 17, 2010

.ninonino.


hari keenam Li.
eh.eh..arini cuti :D
sambung isnin ni.
arini baru terasa sedikit lapang untuk berblog, tu pun untuk sementara..ade banyak lagi nak kena explore ni -__- uhu. explore mende?untuk praktikal lah. ok la. tamo cite sangat pasal apa yang dibuat selama seminggu Li ni. tak best sangat pun. ade sedikit tension. okeh2.

kamu.kamu.kamu.
bagaimana?
(owh.kipasusahmati dah cerita pasal 1st day li dia.heh)

dengar cerita ada yang minggu praktikal 1 penuh dengan keriangan, ade juga kebohsanan atau kemengantukan, ade juga membuat penternakan lemak di badan (eh.eh..no offense :p) dan tidak lupa juga sudah mendapat banyak kerja. ni kesian -____- saye juga begitu. (takdelah banyak pun tapi bila nak buat tatau jadi macam banyak). so, mari kawan2. kite saling bantu-membantu.hu..

okeh la. tamo cerita panjang da..
btw, nape ade picture apple kat atas tu?
actually, baru tau pasal epal import biasanya ada lilin yang disalut kat kulit epal tu untuk bagi tahan lama. haiyoo..dah la ai suke makan epal..epal makan dengan kulit banyak khasiat tuu..tapi lepas ni nak makan epal dengan kulit rase cam ragu2 plak. tapi nak makan gak! >.<>

ps: sape belum tau ni, info baru untuk anda, boleh jadi tambahan untuk pengetahuan am sendiri:p sape da tau jangan nak ckp 'eleehh, budak ni baru nk tau ke?' weekk!:D

payung☂chenta♥

tajuk atas takde kaitan:p


3 comments:

TMUkmkd said...

heh macam2 la korang. aku pun kurang pasti pasal lilin tu tapi selalunya memang aku scrub kulit tu.. sebab aku suka makan kulit :D

apa2 buah yang aku nak makan kulit aku akan scrub sket :D even buah mangga depan rumah neh

weh aku ada blog tambahan baru :p

latihanindustri.syafiq.net

happy4frenzs said...

baik capik..

aiyo tina..
bape byk epal dh ko mkn?
nnt cakit..

happy4frenzs said...

@tu laa suke gak mam kulit ,tapi tak penah lak tfikir nk scrub ke pe haha
ari2 visit blog tu:p heh

@tu lerr..sakit ke?takot gak long term effect