~~Kempen Istimewa~~

Thursday, June 18, 2009

*benci cinta*

Benarkanku 'tuk berbicara...
Bicara terus ke hati mu...
Hati yang penuh rasa ragu
Jangan terus pergi
Tanpa mendengarku
Mungkin mudah..
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu..
Berikanlah waktu
Untuk aku, untuk kamu
Ingatkah lagi waktu kau bersamaku
Kaku aku melihatmu..
Lidah kelu sedangkan aku..
Mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
ohh~
Ke tepi lihat ku berlalu
Pasti itu yang terbaik untuk mu
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mataku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu?
Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihatmu..
Lidah kelu
Sedangkan aku.. mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintaimu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai diri mu
Ku benci... Kamu
Ku cinta... Kamu
*Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihatmu
Lidah kelu
Sedangkan aku mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
*ulang


BENCINTA
Ni lagu Faizal Tahir tapi suke sangat bile Akim af7 tu nyanyi.
cambest.
dah banyak kali dengar tapi belum bosan.belum okay.
(eh.eh.af7 cam da lame je abes.eh.tak lah.heh)


p☂c♥ : pernah (kot?) rase perasaan benci dan cinta dalam satu masa.
itu dulu.okay.cukup.

6 comments:

Kamen Rider said...

xdapek nk dgr lagu nye.
sbb bukak lam lab linux ni.
xde speaker. haha

happy4frenzs said...

waa i likes dis song..
tpi ditujukn kpd sape 2 ye?

happy4frenzs said...

totokeikedai~ tape2.balik umah bukak lg yer.bole dgr.hoh0:p

totokid0ki~ hehe.suke juge(=
lagu ini saye tujukan kepada si dia yang...apekah(-_-'')
tade sape2:p

~☂♥~

Kamen Rider said...

jum karoke lagu ni ramei2. hahha

happy4frenzs said...

eh.eh.ade org nak blanje g karoke laa.
jum jum:p

happy4frenzs said...

ahaha..
kat bilik uma payung chenta n kuruneko nie asik2 dengor lgu nie je..
last2 ak pon da rase becinta da pada saat ini hahaha...

+kipasusamati+