~~Kempen Istimewa~~

Tuesday, June 9, 2009

Top 10 Friend yang gilerrr Gediwk...

Dolu-Dolu


Kawan sepanjang hayat...
Mulanya dari 2001 lagi..
Pertemuan pertama di MUC a.k.a Mahaad Al-Ummah Chemor...


Nie lah geng nakal aku mase mude2 dolu until now ktorang masih lagi contect each other.. kami sangat nakal + gediwk + otai + gengster + kaki buli +kelam kabut + xtakut mati ..ahaha ya itu lak aku bila bersama mereka..
Banyak gle memory lepak + kena bedal dengan getah paip + nakal + jahat + gaduh + kantoi + jatuh kolam n banyak lg lah ketika itu.. dari 2 geng bergabung menjadi 1 geng gila kawan sampai mati..klo aku nak story kat sini pon sure sampai thn depan pon belum tentu aku dapat habiskan...


+ Mahirah . Ika . Nabila . Basyirah . Khalis . Erin . Hanan . Hayat . Seha . Aku +


Semalam iaitu 7 jun 09, atas usaha berat oleh ika, basyirah, nabila n khalis buat pertama kalinya dapat menghimpunkan seramai 9 org dari kami..walaupon sblum nie pernah lah jugak berhimpun tapi x seramai ini..just sorg lagi je yg xdapat hadir iaitu Erin..uh amat sadis..nasib baik aku berupaya juga pergi klo x mesti di maki hamun wahah..

one day..one moment..but full memory and lot of picture snap..
KLCC jd KLXX...
PURPLE COLOUR..
Sekarang -sekarang

+ Dolu2 n sekarang mmg berbeza, things change rite...tapi yg penting persahabatan tue tetap same.. xkire kat mane, berapa lame, dengan siape..

+ Memory n kenangan lame mmg penting..harus diingt jangan dilupakan...

p/s = Hopefully Happy4Friend kite nie akan berkekalan juga sampai kapan pon..begitu jugak dengan kawan2 yang lain

+Kipasusamati+

4 comments:

Latika.Dot.Dot. said...

fewit
fewit.
gedik
gedik habissssssssssss

ace_lanun said...

zzzzzzzzzzzzz
bdk sokla agama rupe nye???
.............
ish2....
..............

Latika.Dot.Dot. said...

apa masalah nye?

sekurangya tak hipokrit!

eyra said...

mmg beshg bangat saat di alam persokalahan dgn korg sume...
xpnah aku lpe...
syg sume...